Det händer ju nada här

Här skriver du inlägg som du inte tycker passar in i någon annan kategori.
mr green
Inlägg: 58
Blev medlem: tis 14 jun 2005, 18:45
Ort: Stockholm

Det händer ju nada här

Inlägg av mr green »

Det finns ju hur många bowlare som helst men ändå e det dött på det här forumet. Det måste ju finnas sätt att få hit folk????? Varför finns det knappt några här????
1: E bowlare ointresserade av datorer?
2: E bowlare så fattiga så dom inte har dator?
3: Ointresserade av att träffa likasinnade via nätet?
4: dom e o bowlar jämt?

Nä nått måste ju göras för att det ska bli fart härinne. Jag har försökt med min klubb att få hit folk men det var lite halvlamt där oxå.
Spelar ligan med Hellas B o spelar korpen med Team green. Har fått spela några matcher i A-laget oxå (division 1)
godisgrisen
Inlägg: 16
Blev medlem: tis 12 apr 2005, 23:05
Ort: stockholm

Inlägg av godisgrisen »

Här får du nåt o sysselsätta dig med = ) Roliga rekord i bowlingens värld att frossa i!
:D
Mr. Bowling
Inlägg: 13
Blev medlem: ons 25 okt 2006, 08:35

Inlägg av Mr. Bowling »

Jag tycker också det är konstigt....detta forumet är ju 1000 gånger bättre än förbundets.

Ska ni inte försöka göra mer reklam? anonsera i tidningen bowl eller vad den heter kanske?
Google adsense?

Ps.
Godisgrisen... skulle det inte vart med någon länk eller nått???

MVH
Mr. Bowling
godisgrisen
Inlägg: 16
Blev medlem: tis 12 apr 2005, 23:05
Ort: stockholm

Inlägg av godisgrisen »

Självklart skulle det vara en länk med! Här kommer den: http://www.magobe.se/bowling.htm Roliga rekord i bowling...både bra och mindre bra...läs och förundras!
:D
Användarvisningsbild
Flack
Administratör
Inlägg: 35
Blev medlem: lör 25 okt 2003, 19:01
Ort: Kinna
Kontakt:

Inlägg av Flack »

Jo det är lite dött här inne det håller jag med om, men nu den senaste veckan har det börjat se ljusare ut med diskussioner i forumet.
Statistiken på besökare ökar hela tiden (trots inte allt för många diskussioner).

Nu ställer Peter Ljung upp med att skriva klotrecensioner (2 stycken i går) och fler spelare kommer skicka in recensioner inom en snar framtid.
Ni kan läsa mer om Peter på hans hemsida :
http://www.peterljung.com

Efter Jul hoppas jag att ha mer tid över och kommer då starta med ett nytt projekt på sidan som får vara hemligt än så länge.

Angående reklam så vore ju reklam i tidning det bästa kanske, men det är ju också ganska dyrt. Jag annonserar ju via Google adsense emellanåt och det ger faktiskt resultat, alltså fler besökare Men tyvärr inte så mycket nya diskussioner i forumet.

Vi kämpar på och ska hitta fler sätt att göra oss synliga på så hoppas vi att diskusionerna ökar.

Med vänlig hälsning
Christian Flack @ Alltombowling.nu
mr green
Inlägg: 58
Blev medlem: tis 14 jun 2005, 18:45
Ort: Stockholm

Inlägg av mr green »

Härligt att se. Vore kul om det blir lite drag härinne. Ett tips kan ju vara att få in några bowling"kändisar" på forumet ex Anders "Linus" Öhman eller varför inte någon klotborrare som kan svara på avancerade frågor.
Spelar ligan med Hellas B o spelar korpen med Team green. Har fått spela några matcher i A-laget oxå (division 1)
mr green
Inlägg: 58
Blev medlem: tis 14 jun 2005, 18:45
Ort: Stockholm

Inlägg av mr green »

E denna sida helt avvecklad numera??? När inte ens ni som har sidan skriver börjar man ju undra lite. O denna nyhet som skulle komma efter nyår??? Vart e den???
Spelar ligan med Hellas B o spelar korpen med Team green. Har fått spela några matcher i A-laget oxå (division 1)
Användarvisningsbild
Flack
Administratör
Inlägg: 35
Blev medlem: lör 25 okt 2003, 19:01
Ort: Kinna
Kontakt:

Inlägg av Flack »

Så här ligger det till just nu Mr Green:

Alltombowling är inte avvecklad på något vis. Men tyvärr så räcker inte tiden till för mig att uppdatera med så mycke bowlingnyheter, särskilt inte nu då jag inte längre jobbar i bowlingbranchen och då tyvärr inte är lika insatt i vad som sker.
Satsningen på nyheter och klotrecensioner har ju inte blivit någon jättehit som ni vet, så dessa kategorier kommer att tas bort (om inte jag får mer hjälp av någon eller några som har intresse att skriva).

Nyheten jag skrev om i senaste inlägget startades som jag skrev i vintras och kommer att visas på sidan nu i augusti tillsammans med en helt NY DESIGN!

Jag har planerat att lägga en del tid på alltombowling nu på semestern så vi får hoppas att allt blir klart snart.
Jag kommer även att satsa en del på marknadsföring i höst i hopp om nya forumsmedlemmar.
Senast redigerad av Flack den mån 06 aug 2007, 08:16, redigerad totalt 1 gånger.
mr green
Inlägg: 58
Blev medlem: tis 14 jun 2005, 18:45
Ort: Stockholm

Inlägg av mr green »

Såg den nya designen nu. Såg väldigt mycket bättre ut. Kan nog få folk att stanna kvar på sidan längre.
Spelar ligan med Hellas B o spelar korpen med Team green. Har fått spela några matcher i A-laget oxå (division 1)
Användarvisningsbild
Flack
Administratör
Inlägg: 35
Blev medlem: lör 25 okt 2003, 19:01
Ort: Kinna
Kontakt:

Inlägg av Flack »

Tack Mr Green!

Jag håller på för fullt just nu för att få allt att fungera..... och fungera ska det göra innan natten är slut =)

Ge mig gärna feedback på vad du (ni) tycker så ska jag göra allt jag kan för att få det så bra som möjligt.

// Christian Flack
alltombowling.nu
mr green
Inlägg: 58
Blev medlem: tis 14 jun 2005, 18:45
Ort: Stockholm

Inlägg av mr green »

Den övre delen av startsidan tycker jag e riktigt snygg o lätt hitta på. Men nedanför där ser det tomt ut. Lite bilder eller nåt annat som utfyllnad kanske??
Spelar ligan med Hellas B o spelar korpen med Team green. Har fått spela några matcher i A-laget oxå (division 1)
Användarvisningsbild
Flack
Administratör
Inlägg: 35
Blev medlem: lör 25 okt 2003, 19:01
Ort: Kinna
Kontakt:

Inlägg av Flack »

Nu vet jag inte vilken upplösning på skärmen nu använder, men jag har nu anpassat alltombowling för upplösningen 1024x768 och för att inte få någon scroll på förstasidan så är den inte längre än så.
Det är klart... lite längre går ju att göra den men inte mycke. ska se om jag kommer på något som passar in.
Skriv svar